Alta

T’informem que el registre en aquest formulari és exclusivament per sol·licitar una ajuda.

T’informem que la FUNDACIÓ MUTUA DE PROPIETARIOS tractarà les seves dades personals amb la finalitat de gestionar les seves sol·licituds, atendre les seves consultes, informar-lo sobre les nostres activitats i esdeveniments, sol·licitar la seva col·laboració als nostres programes, enviar-li el nostre butlletí informatiu i rebre la seva valoració sobre les nostres activitats sense ànim de lucre. La base legítima per al tractament és el seu consentiment. Les seves dades personals podran ser comunicades a empreses del Grup Mutua de Propietarios Seguros y Reaseguros A Prima Fija i a altres terceres entitats col·laboradores o que ens prestin serveis.

Té dret a retirar el seu consentiment i exercir els seus drets (accés, rectificació o supressió, limitació al tractament, oposició i portabilitat enviant un correu electrònic a rgpd@fundacionmdp.org.

Informació addicional
Pot consultar informació addicional i detallada sobre aquesta política de Protecció de Dades aquí.