Inici   Agenda   Constitució de la Fundació Mutua de Propietarios

Constitució de la Fundació Mutua de Propietarios

13 de Dec de 2017

La Fundació Mutua de Propietarios ja és una realitat

El passat 13 de desembre es va consitutir, davant de notari, la Fundació Mutua de Propietarios.

Des de la Fundació Mutua de Propietarios donem un pas més en el nostre compromís social. El nostre objectiu és seguir sumant amb l’objectiu de tornar-li a la societat part del que hem rebut.

La Fundació Mutua de Propietarios neix des de la voluntat d’ajudar a les persones amb mobilitat reduïda a accedir a l’habitatge i al seu entorn, creant, així, una consciència social sobre els problemes reals als que es veuen exposats.

Per aquest motiu, des de la Fundació Mutua de Propietarios ens volquem en sensibilitzar a la societat i les administracions públiques sobre els problemes que origina la falta d’accessibilitat, però sobretot, ajudem econòmicament i tècnicament a eliminar les barreres arquitectòniques que aïllen a les persones amb mobilitat reduïda als seus habitatges.