Inici   Agenda   Presentació de la Fundació Mutua de Propietarios al CGCAFE

Presentació de la Fundació Mutua de Propietarios al CGCAFE

15 de Dec de 2017

Els Col·legis d’Administradors de Finques, peces clau per la Fundació Mutua de Propietarios

El passat de desembre es va presentar el projecte de la Fundació Mutua de Propietarios davant del Consell General de Col·legis d’Administradors de Finques d’Espanya en el marc de la seva Junta de Govern i reunió del ple del Consell General. En aquesta ocasió, vam traslladar a l’audiència la nostra missió de millorar l’accessibilitat a l’habitatge i al seu entorn per part de les persones amb mobilitat reduïda i vam exposar breument el full de ruta per seguir a partir de gener.

La col·laboració i predisposició dels Col·legis d’Administradors de Finques per ajudar-nos en el compliment de la nostra missió fou molt favorable. El seu recolçament és una peça clau per traslladar les activitats que desenvolupem des de la Fundació a les comunitats de propietaris que puguin beneficiar-se d’aquestes activitats.