Inici   Agenda   Solucions d’accessibilitat per a les persones i les comunitats de veïns

Solucions d’accessibilitat per a les persones i les comunitats de veïns

11 de May de 2018

Jornada Formativa

El proper 11 de Maig Thyssenkrupp en col·laboració con el Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona i Lleida organitza un esdeveniment sobre las Soluciones d’Accessibilitat de las persones i Comunitats de Veïns en el que participarà la Directora de la Fundació Mutua de Propietarios, Laura López Demarbre.

Comptarem amb Sergi Corbeto com a convidat especial i prestigiosos experts d’associacions, fundacions i entitats del sector públic i privat que aportaran la seva visió sobre solucions d’accessibilitat per a les persones en edificis i ciutats, un tema de summa importància, en què Thyssenkrupp té una llarga trajectòria.

Comptarem amb la presència dels ponents següents:

• Sr. Eduardo Jiménez, Àrea de Formació i Ocupació de Cocemfe

• Sr. David Rodríguez, Gestor de Comptes thyssenkrupp Elevadores
  • Sra. Marta Urbiola, Arquitecta especialitzada en rehabilitacions i accessibilitat
  • Sr. Jordi Amela, Cap del Departament de Regeneració Urbana del Institut Municipal d’Urbanisme
  • Sr. Carlos Pérez, Arquitecte col·legiat, Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, assessor del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona i Lleida.

Best practice: Accessibilitat i disseny en les rehabilitacions / modernitzacions d’edificis antics de Barcelona.

• Sra. Laura López Demarbe, Directora de la Fundació Mútua de Propietaris.
  • Sr. Sergi Corbeto, graduat per la Duluth Senior East High School (Minnesota, EUA), llicenciat en Econòmiques per la Universitat de Barcelona, màster en Màrqueting per ESADE i postgrau en RH per la Universitat de Barcelona
  • D. Jordi Sanuy i Aguilar, Director de Qualitat de l’Edificació i Rehabilitació de l’Habitatge

On?

11 de maig, 10:30 h.