Webinar informatiu “Sense Barreres 2020” Convocatòries d’ajudes per a comunitats de propietaris per a la realització d’obres d’accessibilitat en edificis. Finançament sense interessos.

17 de Jun de 2020

El proper dia 17 de juny a les 12.30h, la Fundació Mútua de Propietaris, amb la participació de Col·legi d’Administradors de Finques BCN-Lleida, presenta un webinar informatiu sobre la nova convocatòria d’ajuts al finançament sense interessos del programa “Sense Barreres ” per a la realització d’obres d’accessibilitat i supressió de barreres arquitectòniques en comunitats de propietaris per a la millora en l’accés a l’habitatge i el seu entorn de les persones amb mobilitat reduïda.

Webinar informatiu

Programa

• Obertura a càrrec de la senyora Anabel Miró, Presidenta del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida
  • Presentació de el programa d’ajudes per a comunitats de propietaris “Sense Barreres 2020 Finançament sense interessos” a càrrec d’Ignasi Ferrer, gerent de la Fundació Mútua de Propietaris i Jordi Nolla, Responsable de recepció de sol·licituds de la Fundación Mútua de Propietarios.
  • Torn de preguntes i respostes

Data i hora

• Dimecres 17 de juny 2020 (12.30 -13.30)

Inscripcions: