Missió, visió i valors

Mútua de Propietarios segueix treballant en la protecció i la cura dels edificis, de les llars i de les persones que hi viuen, mitjançant la Fundació de Mútua de Propietaris, l’empresa fa un pas més i s’involucra directament en la millora de la qualitat de vida de les persones amb mobilitat reduïda facilitant l’accessibilitat a l’habitatge.

Missió

La Missió de la Fundación Mútua de Propietaris és millorar la qualitat de vida de les persones amb mobilitat reduïda facilitant l’accessibilitat de l’habitatge al seu entorn.

Visió

Ser una Fundació especialitzada en l’assistència social per millorar l’accessibilitat de les persones amb mobilitat reduïda a l’habitatge, el seu entorn i la tecnologia.

Establir la Fundació com a referent a la societat i disposar de capacitat d’influència per poder incidir en els actors polítics en l’àmbit local, nacional i europeu.

Dur a terme les seves activitats i la seva funció social amb la tecnologia més innovadora a la qual pugui tenir accés, tot garantint que el seu desenvolupament, projectes i activitats siguin econòmicament sostenibles i assegurant uns principis de transparència i de bon govern de la Fundació.

Valors

IMPLICACIÓ amb totes les persones i entitats en la seva raó de ser i, també, en les activitats que duen a terme i fomenten.

INNOVACIÓ SOCIAL per dur a terme les seves activitats mitjançant solucions innovadores en l’àmbit dels problemes socials de les persones amb mobilitat reduïda.

TRANSPARÈNCIA en la gestió, en l’atribució de subvencions i ajuts econòmics i en l’exercici de les seves activitats i processos.

TECNOLOGIA per a l’exercici de les seves activitats, programes i projectes per avançar cap a uns serveis diferenciats i digitals.

ÈTICA per assegurar la integritat en cadascuna de les accions i les activitats que es portin a terme.

Fundació Mutua de Propietarios

C/Londres, 29