Inici   Fundació   Òrgans de govern

ÒRGANS DE GOVERN

Miquel Perdiguer Andrés

President

Membre del Consell d’Administració de Mutua de Propietarios des del 2016. Doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials, ha desenvolupat la seva carrera professional durant més de 30 anys al Grup Caixa de Catalunya, on ha estat, entre d’altres, director de Planificació i Màrqueting, director de l’Obra Social, director de Recursos Humans i director d’Operacions i Tecnologia. Ha estat professor al MBA del IESE, al Bachelor d’ESADE i a la UPF. Actualment, compagina la seva feina amb el càrrec de CEO de l’empresa Pensium.

Christopher Bunzl

Vicepresident

Llicenciat en Relacions Internacionals (Ciències Econòmiques i Polítiques) per la Universitat de Colorado (EUA) i MBA pel IESE Business School de Barcelona, s’ha dedicat durant gairebé 25 anys a la consultoria de negoci en les multinacionals d’Accenture i Everis i ha treballat per a entitats líders dels seus sectors bancari i assegurador als principals països d’Europa i Amèrica Llatina. És director general de Mutua de Propietarios des del juliol del 2013 i president del Consell d’Administració de Sensedi des del 2014.

Jordi Xiol Quingles

Patró

Membre del Consell d’Administració de Mutua de Propietarios des del 1987, ocupa el càrrec de president des del 1998. És enginyer de Camins, Canals i Ports i, actualment, president de Peroxfarma, SA.

Joan Mª Xiol Quingles

Patró

Membre del Consell d’Administració de Mutua de Propietarios des del 2001. Llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona, actualment exerceix a Xiol Associats Advocats, SL.

Beatriz Soler Bigas

Patrona

Consellera de Mutua de Propietarios des de 2007. Doctora en Psicologia per la Universitat de Barcelona. Directora del programa Executive MBA de ESADE i Professora de ESADE Business School. Assessora d’empreses.

Enrique Vendrell Santiveri

Patró

És membre del Consell des del 2012. Llicenciat en Dret, administrador de finques i agent de la propietat immobiliària. És soci fundador del bufet Vendrell & Associats Advocats, SCP. Actualment, és president del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona i Lleida i professor de la UAO-CEU i de la Universitat de Burgos.

Salvador Díez Lloris

Patró

Diplomat en Ciències Empresarials, agent de la propietat immobiliària i administrador de finques des de l’any 1992. Actualment, és president del Col·legi d’Administradors de Finques de Valladolid i ho va ser del Consell Regional d’Administradors de Finques de Castella i Lleó fins al 2012, quan va assumir el càrrec de president del Consell General de Col·legis d’Administradors de Finques d’Espanya.

Joana Amat Amigó

Patrona

Administradora de finques i codirectora general d’Amat Finques des del 1985 fins al 2018. Forma part del Consell d’Administració de diferents empreses immobiliàries a Espanya, Bulgària i Brasil i d’empreses tecnològiques com Tecnologia Aplicada a l’Administració de Finques (TAAF). Des del gener del 2016, és presidenta de FIDEM (Fundació de la Dona Emprenedora).

Marta Cros Matas

Secretària

Llicenciada en Dret i en Psicologia i màster en Dret Mercantil. Exerceix com a advocada des de 1975. Forma part del Consell de Mutua de Propietarios com a assessora jurídica des del 1985 fins avui. Des del 2014, és responsable d’Assessoria i Compliment Legal del Grup Mutua de Propietarios.

Laura López Demarbre

Directora

MBA, enginyera tècnica industrial i llicenciada en Investigació i Tècniques de Mercat. Becada per participar en el programa de lideratge femení W50 a UCLA (EUA). Ha estat professora del màster de Project Management de La Salle i assessora acreditada per ACCIÓ. Actualment, Membre de la Junta de Govern del Col·legi de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona.