Inici   Notícies   Entrevista al President de la Fundació

Entrevista al President de la Fundació

Revista del Consell General de Col·legis d’Administradores de Finques d’Espanya (CGCAFE)

El proppassat mes de desembre, la revista del Consell General de Col·legis d’Administradors de Finques d’Espanya va fer una entrevista a Miquel Perdiguer Andrés, president de la Fundació Mutua de Propietarios.

El nostre president, Miquel Perdiguer, va tenir l’oportunitat d’explicar els motius pels quals a Mutua de Propietarios apostem per un compromís social i com aquest compromís contribuirà a la societat.

Durant l’entrevista, va destacar també la importància de caminar cap a l’accessibilitat universal a l’habitatge i les dificultats físiques i socials que es troben les persones amb mobilitat reduïda.

A més a més, va explicar les nostres línies d’actuació principals a la Fundació Mutua de Propietarios i el seu compromís ferm de representar-la.

Veure revista completa

06/11/18
Elaboraran una guia específica que ajudi als administradors de finques en matèria d’accessibilitat
27/10/18
Viviendas accesibles, ¡Soluciones para toda la vida!