Inici   Notícies   Presentació de la Fundació Mutua de Propietarios

Presentació de la Fundació Mutua de Propietarios

Esdeveniment de presentació Institucional de la Fundació

El Reial Patronat Sobre Discapacitat, la Confederació Espanyola de Persones amb Discapacitat Física y Orgànica (COCEMFE), el Consell General de Col·legis d’Administradors de Finques d’Esapanya, el CERMI, representants de ONGs, Fundacions i col·legis professionals van voler acompanyar la Fundació Mutua de Propietarios en la seva presentació oficial en la que també van assistir nombrosos convidats procedents de sectors vinculats a la accessibilitat, l’acció social i el món de les assegurances. L’acte es va realitzar al Palau dels Ducs de Pastrana el passat 14/03 a Madrid.

Com a inici de la seva actividad, el President de la Fundació Mutua de Propietarios, Miquel Perdiguer, i la seva Directora, Laura López Demarbre, van donar a conèixer els resultats de l’informe “La accessibilitat als habitatges d’Espanya” realitzat en col·laboració amb la Càtedra UNESCO d’Habitatge de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Un estudi que passa a formar part del Observatori impulsat per la Fundació Mutua de Propietarios per generar coneixement al voltant de la problemàtica de l’accessibilitat a l’habitatge i el seu entorn, i per sensibilitzar als actors polítics i socials de que la seva responsabilitat es incloure a la societat les persones amb mobilitat reduïda.

La Fundació Mutua de Propietarios també implementarà el Programa Sense Barreres amb l’objectiu de millorar l’accés als habitatges i al seu entorn de les persones amb mobilitat reduïda, posant a disposició de qui ho necessiti els recursos financers i tècnics per la realització de projectes que facilitin l’accés als habitatges.