Canal de denúncies

Omple els camps del següent formulari per enviar la teva consulta o denúncia

Mitjançant aquest canal pots fer-nos arribar les teves denúncies referents a l'incompliment de la legislació vigent, per part d'algun dels membres de la Fundació Mutua de Propietarios:

Nom i cognoms
Vinculació amb Fundació de Propietarios (requerit)
Perfil del contacte / denunciant (requerit)
Tipus de delicte / Incidència (requerit)
Perfil de persona implicada (requerit)
Descripció de la situació ocorreguda i si continua ocorrent (requerit)
Persona responsable de la irregularitat (caso de denuncia)
Comentari adicional
Adjuntar documentació

L'informem que Fundación Mutua de Propietarios, amb domicili a Barcelona, C/ Londres, 29, 08029, tractarà les seves dades amb la finalitat d'atendre les seves consultes i sol·licituds, així com, facilitar-li informació relativa a els nostres projectes i iniciatives.

La base legítima per al tractament és el seu consentiment.

Les seves dades podran ser comunicats a Mutua de Propietarios Seguros i Reaseguros a Prima Fija i a entitats col·laboradores de la Fundación Mutua de Propietarios.

Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació i supressió, oposició, limitació i portabilitat contactant amb la Fundació a través del correu electrònic rgpd@fundacionmdp.org.

Pot contactar amb el nostre delegat de protecció de dades a dpo@fundacionmdp.org. Podrà consultar informació addicional sobre la nostra Política Privacitat aquí.