Inici   Agenda

27 OCT 2018

Barcelona Meeting Point · Xerrades sobre accessiblitat

En el marc de la propera 22a edició del Barcelona Meeting Point la Fundació Mutua de Propietarios participa en les “Xerrades immobiliàries sobre accessibilitat” el dissabte 27 d’Octubre d’ 11:30h a 13:30h. L’accés és gratuït amb qualsevol tipus d’acreditació al Saló. Podeu consultar el programa detallat al següent enllaç: Us hi esperem!

22 OCT 2018

Obertura finançament sense interessos

En el marc del conveni firmat entre la Fundació Mutua de Propietarios y Arquia Banca per la millora de l’accessibilitat per les comunitats de propietaris, es procedirà a obrir la convocatòria per la petició de finançament i l’ajuda per sufragar els seus interessos, el pròxim 22 d’octubre de 2018.

12 SET 2018

Signatura acord Fundació i Consell General d’Administradors de Finques d’Espanya

La Fundació Mutua de Propietarios i el Consell General d’Administradors de Finques d’Espanya signaran un acord el proper dimecres 12 de setembre de 2018.

17 JUL 2018

Signatura acord Fundació i Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona

La Fundació Mutua de Propietarios i el Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona i Lleida signaran un acord el proper dimarts 17 de Juliol de 2018.

11 JUL 2018

Signatura acord Fundació Mutua de Propietarios y Arquia Banca

Fundació Mutua de Propietarios i Arquia Banca signaran un acord de col·laboració el proper dimecres 11 de Juliol de 2018.

07 JUN 2018

CNAF 2018 XXI Congrés Internacional d’Administradors de Finques

Avantatges de la contractació de persones amb discapacitat en despatxos i edificis

11 MAI 2018

Solucions d’accessibilitat per a les persones i les comunitats de veïns

La Fundació Mutua de Propietarios participa en l’esdeveniment formatiu organitzat per Thyssenkrupp en col·laboració amb el Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona i Lleida sobre les Solucions d’Accessibilitat de les persones i les Comunitats de Veïns.

09 MAI 2018

Polítiques, accessibilitat i finançament de l’habitatge

La Fundació Mutua de Propietarios participa al 7è Seminari científic internacional sobre Polítiques, Accessibilitat i Finançament de l’Habitatge organitzat per la Càtedra UNESCO de d’habitatge de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona.

31 MAR 2018

Publicació dels plecs del Programa Sense Barreres durant el mes de Març

Durant el mes de març de 2018 es posaran a disposició dels interessats els plecs de condicions per a poder accedir a les ajudes del Programa Sense Barreres de la Fundació Mutua de Propietaris…