Inici   Fundació   Qui som?

Qui som?

La Fundació Mutua de Propietaris és una institució sense ànim de lucre creada per l’asseguradora Mutua de Propietarios, amb la missió de millorar l’accessibilitat de les persones amb mobilitat reduïda a l’habitatge i el seu entorn.

Com a part del seu compromís amb la protecció i la salut de la propietat immobiliària, les assegurances immobiliàries i els serveis tècnics que ofereix Mutua de Propietaris tenen com a objectiu tenir cura dels edificis, de la teva llar, del teu negoci i, especialment, tenir cura de tu.

Per aquest motiu, les àrees principals en les quals la Fundació Mutua de Propietarios duu a terme les seves activitats són:

• L’accessibilitat, mitjançant l’eliminació de barreres arquitectòniques i la sensibilització dels actors socials i polítics decisors en la matèria.
  • L’acció i la inclusió social mitjançant el disseny d’activitats que afavoreixin la integració i la qualitat de vida de les persones amb mobilitat reduïda.
  • La innovació, amb la finalitat d’afavorir la integració de les noves tecnologies per millorar les condicions de vida de les persones amb mobilitat reduïda.

Fundació Mutua de Propietarios

C/Londres, 29